El Temps

Visitants en linea

Tenim 6 visitants en línia
RSS
Sortida infantil. Castell de Marmellar (Baix Penedès)
Castell de Marmellar (Baix Penedès)

Desplaçament

Sortirem amb cotxes particulars a les 9:00 hores de davant del magatzem de la FECA situat a l’inici de la ctra. de Sant Martí. Seguirem la carretera de Sant Marti Sarroca a Torrelles de Foix fins el barri de Can Cruset. Allà neix, a l’esquerra, una pista cimentada que va a la urbanització de les Pinedes Altes i a l’heliport de Roca Vidal.  Just abans d’arribar a l’heliport, a l’esquerra ens trobarem un camí tancat amb una cadena, aquest serà el punt d’inici de la caminada.

Descripció de l'itinerari

Baixarem per un camí fins arribar a la riera de Marmellar, on agafarem un corriol que travessa diverses vegades la riera i que ens portarà entre una espessa vegetació a la cruïlla que va cap el castell. El visitarem, tenint cura amb el vessant on hi ha el penya-segat, des d’on es veu la torre de l’església del poble de Marmellar. Ens dirigirem a Cal Mossèn Joan, casa de turisme rural situada en una urbanització de cases de cap de setmana. Continuarem per una pista asfaltada que puja suament fins arribar a la carretera que va a la urbanització de les Pinedes Altes, en el punt anomenat Fita dels Tres Batlles. La travessem cap a un camí que, en estar enlairat i obert, ens oferirà una magnífica panoràmica amb les muntanyes de Montserrat a l’horitzó, i que ens portarà al punt d’origen.

Horaris i desnivell

El temps estimat de durada és d’unes 3 hores a pas d’infant.
El desnivell acumulat és d’uns 100 m. i el recorregut de 7,5 Km.
Cal  portar aigua, esmorzar, i calçat còmode per caminar.